11. listopadu 2012

ADVENT ...

... klepe na dveře. Včera jsem po dlouhé době vyrazila do obchodů a vánoční atmosféra je cítit téměř na každém kroku, sice advent začíná až za tři týdny, ale mě to donutilo popřemýšlet v jakých barvách u nás budou letos Vánoce. Každý rok jsme měli červeno-bílou kombinaci, ale letos jsem se rozhodla pro změnu :-). Budou bílo-stříbrné. Tato kombinace mi přijde strašně něžná a evokuje ve mě zimu. Vzhledem k tomu, že v Praze na Štědrý den, bývá málokdy sníh a venku zima, tak pevně věřím, že tato kombinace mi to alespoň částečně vynahradí.


A jak jste na tom vy? V jakých barvách budou vaše Vánoce?

A pár fotek, kterými se nechám inspirovat při vánoční výzdobě!

vánoční dekorace


vánoční dekorace


vánoční dekorace


vánoční dekorace


vánoční dekorace


vánoční dekorace


vánoční dekorace


vánoční dekorace


vánoční dekorace


vánoční dekorace


vánoční dekorace

zdroj foto: Lene Bjerre



PS: A pokud máte rádi skleněné ozdoby v jakýchkoliv tvarech, určitě navštive Kika nábytek, má velký výběr a mě opravdu překvapila :o)!



SHARE:

11 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Milá Reny, jsem ráda, že se obrázky líbí :-). Děkuji za návštěvu, mějte se krásně. Veronika

      Vymazat
  2. Queste immagini sono veramente molto belle,io ancora non ho deciso il colore per questo Natale,sicuramente non mancherà il bianco!!;D
    Un bacio dall'Italia!!
    Sabry!!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Milá Moniko, jsem ráda, že se Vám fotky a dekorace líbí. Děkuji Vám za návštěvu a přeji hezký předadventní čas. Veronika

      Vymazat
  4. Děkuji za typ...Kika moc nenavštěvuji, udělám tedy letos změnu. A také jsem kdesi zahlédla, či četla, že letos vládne Vánocům šedá. Já ještě do žádné barvy naladěná nejsem, tak se snad do třech týdnu vybarvím. Pohodové dny přeji :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aranel, já Kika také moc nenavštěvuji, ale občas zajdu, a letos mě se svou vánoční nabídkou opravdu mile překvapila :-). Nakupila jsem krásné čiré skleněné ozdoby s bílým zdobením, skleněné kostelíčky a skleněné ptáčky s peříčky :-). Děkuji za typ, já šedivou mám ráda celoročně, takže letos budeme o Vánocích asi "IN" :-). Mějte se krásně. Veronika

      Vymazat
  5. Ahoj, nádherné sváteční fotografie. Moc se mi líbí, ačkoli u nás i letos bude o adventu a Vánocích vládnout červená a bílá.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani, jsem ráda, že se ti fotečky líbí :-). JJ červeno-bílá kombinace to je klasika, já ji mám taky ráda, ale letos jsem se rozhodla pro změnu. Určitě kouknu na tvoji vánoční výzdobu. Měj se krásně. Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. wow to je nadhera, utulne, krasne a zaroven aj moderne! Perfektny vkus :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, líbí se mi ty prosklené interiérové dveře, mám rád, když všude vidím a je dost světla.. Nádhera!

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig