22. října 2013

V HLAVNÍ ROLI DRÁTKOVÁNÍ

Poslední dobou se mi čím dál víc líbí drátěné dekorace. Přijdou mi jednoduché až minimalistické, ale přitom hravé. Je zvláštní jak se člověku mění vkus, tedy alespoň mě :-). Pamatuji si, když jsem otvírala Home & Decor, a poprvé se mi do ruky dostal katalog Madam Stoltz... Z jejich nabídky jsem měla dost rozpačité dojmy, možná i to byl důvod proč jsem ho nikdy nezařadila mezi naše dodavatele :-(. A dneska jsem se dopracovala tak daleko, že bych jejich výrobky brala všemi deseti :-). A protože tento blog má být hlavně o inspiraci a fotkách, tak mám pro Vás pár tipů jak drátěné doplňky použít.



Pokud by jste některá z Vás věděla, kde tyto košíčky sehnat, budu ráda za jakékoli tipy.


Skvělý nápad jak udělat originální adventní kalendář.



Cox & Cox


Cox & Cox

                                                                       
Cox & Cox

                               
Cox & Cox

Aktuální katalog společnosti Madam Stoltz na podzim a zimu 2013 naleznete zde.



SHARE:

1 komentář

  1. Verunko,
    dneska jsi se mi trefila do vkusu, Madam Stoltz je má srdeční záležitost .... Marki

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig