24. listopadu 2017

ADVENTNÍ KALENDÁŘ

Kolikrát jsem si říkala, že Terezce vyrobím adventní kalendář, ale nějak nebyl čas a vždycky to dopadlo tak, že jsem koupila klasický čokoládový kalendář. Ale vzhledem k tomu, že se loni Terezka dozvěděla pravdu o Mikuláši, čertech a andělech, ale také o tom kdo nosí dárky, tak jsem se zařekla, a sama sobě slíbila, že letos už ho vyrobím. Aby to pro ni bylo jiné, neokoukané a takové tajemné, když se letos poprvé na nás nepřijdou podívat čerti :-).
adventní kalendář DIY, vánoce, scandinavian christmas


Přemýšlela jsem, jak a z čeho je vyrobím, protože dávat nekřesťanské peníze za papírové sáčky a samolepky, které se pak hned vyhodí se mi nechce. Inspirace na Pinterestu je taky až až, ale náhodou jsem viděla v DM drogerii červené adventní sáčky za necelých 40 kaček. I když červená nepatří k mým barevným favoritům, tak svůj účel to skvěle splnilo. Samolepky s čísly jsem si vyrobila. Natiskla na archy a vystříhala. 

adventní kalendář DIY, vánoce, scandinavian christmas

Do sáčků jsem dala různé drobnosti s úkoly a na 4., 5. a 14. 12. povídání o sv. Barboře, sv. Mikuláši a sv. Lucii (jooo edukace musí být).




Pár sáčků je ještě prázdných, tak uvidíme co mě ještě napadne nebo najdu někde nějaký tip.

Samolepky si můžete stáhnout v červeno-zlaté variantě nebo černo-zlaté.

adventní samolepky ke stažení zdarma, cedulky na adventní kalendář, diy adventní kalendář

adventní samolepky ke stažení zdarma,


Vyrábíte svým ratolestem adventní kalendáře nebo je kupujete?

Krásný pátek.
SHARE:

1 komentář

Blogger Template Created by pipdig