23. listopadu 2017

JSEM ZPĚT

Zdá se to až neuvěřitelné, ale jsem zpět! Tento blog původně vznikl jako součást mého eshopu s bytovými doplňky, který jsem založila, když jsem byla na mateřské dovolené. Po mateřské dovolené jsem se vrátila do zaměstnání a eshop provozovala nadále, ale pak přibylo tolik nových aktivit, že jsem eshop již nezvládala obsluhovat a prodala ho. Bohužel nová majitelka provoz eshopu letos ukončila. Nicméně blog mi stále zůstal. Přemýšlela jsem, zda blog smažu nebo se vrátím k psání, ale jinou formou. Na Instagramu jsem již více než rok, je rychlejší a asi i víc cool, ale má jednu nevýhodu - omezený počet znaků :-). Rozhodla jsem se, že blog ponechám, protože se stále zajímám o design v jakékoliv podobě, především, ale ten bytový, ráda cestuji, vařím, tvořím a vůbec mám ráda pěkné věci a ráda se jimi obklopuji :o). Tak třeba u mě najdete nějakou inspiraci pro svůj domov nebo tip na výlet s rodinou.  

skandinávský styl, mamaisonblanche, mywhiteobsession, scandinavian interior

skandinávský styl, mamaisonblanche, mywhiteobsession, scandinavian interior

skandinávský styl, mamaisonblanche, mywhiteobsession, scandinavian interior

skandinávský styl, mamaisonblanche, mywhiteobsession, scandinavian interior





Krásný večer.
SHARE:

1 komentář

  1. Taky přemýšlím, že opráším psaní. :) V poslední době mi to trochu stagnuje. Ale jsem teď více doma na home office, takže je to super. Hlavně se ráno nemusím oblékat a stačí mi dámská domácí obuv. I když ten dojem, že děláte od oběda v županu taky není úplně správný. Ono je fajn si nastavit režim a třeba se namalovat a trochu učesat. :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig